Merhabalar, yarım saat kadar önce feci bir baş dönmesi, göz kararması, bulantı ve aynı anda kulaklarımda aşırı bi çınlama ve uğultu yaşadım. Mutfakta yemek yapıyordum, bi anda oldu ne olduysa.
12 haftalık hamileyim ama bu zamana kadar herhangi bir hamilelik belirtisi yaşamamıştım. İlk hamileliğimde de bulantı baş dönmesi vs hiç belirti yoktu. Sadece ilerleyen dönemde yüksek tansiyon çıkmıştı ama o da kontrollerde anlaşıldı. Bende bir belirti yoktu.
Bu hamilelikte de doktor tansiyonu bir süre takip et deyince 2 hafta içinde gün aşırı ölçtürdüm. 12/6 12/7 gibi çıktı hep.
Acaba bu yaşadığım tansiyonumun yükselmesi miydi yoksa düşmesi miydi anlayamadım hiç. Koltuğa zor attım kendimi, uzanınca biraz toparladım ama başım hala bir tuhaf. Düşük mü yüksek mi bilsem, ona göre bişeyler yiyip içeceğim ama anlayamıyorum.
Tansiyon problemi yaşayanlar varsa bu belirtiler düşme halinde mi yoksa çıkma halinde mi oluyor acaba?