QBuse1123 Merhaba arkadaşlar ilk bebegim şuan 3 aylik ben doğum parasi da süt parasi da almadım alanlar nasıl nerden aldılar söyleye bilir mi
Memolininannesi QBuse1123 süt parası senin adına pttye yatıyo gidip sorabilirsin ya da e devltten bakabilirsin çocuk parasıda eşinin sigortası varsa onun maaşına yatıyor diye biliyorum
Metehanin_annesi QBuse1123 ben kocaelide yasiyorum sut parasi 41 kart vr süt kartı ona yatti 28. haftam dolunca saglik ocagindan giris yapti ebe sonra ona yattı dogum parasinida pttye yatiyo diye biliyorum
SenaaaNurrrr Memolininannesi süt parası için doğumun gerçeklesmesi mi gerekiyor ve başvuruyu nereye yapıyoruz
QBuse1123 Memolininannesi sigortası var ama yatmadı e devletten de hala sorgulanıyor diye görünüyor gidip sorsam mj
Memolininannesi SenaaaNurrrr evet doğum gerçekleşince bu paraları alıyorsunuz süt parasını hastane başvuruyor zaten siz bişi yapmıyorsunuz 1 aylık flndı ben aldığımda ikiside tek seferlik yatıyor
Memolininannesi QBuse1123 pttye sorabilirsiniz belki oraya yatmıştır ben çocuk parası için aile bakanlığına gidip başvurdum eşimin sigortası yoktu o dönem bi sorun isterseniz kaç ay oldu doğum yapalı ?
Memolininannesi Metehanin_annesi İstanbulda ihtiyaç sahiblerine yapıyolar onu durumu olmayanlara 🤷♀️
Ebrudeniz41 Metehanin_annesi bende kartı aldım ama aktif oldugunu paranın yattıgını nerden bakcam mesaj gelcek demişlerdi gelmedi
Cerenbelis1 Metehanin_annesi para yatınca mesaj mı geldi bende Kocaeli 41 kart aldım ama yatıp yattığını bilmiyorum
Metehanin_annesi Memolininannesi bilmiyorum burda sut parasini da dogum parasini da tum gebe kadinlara veriyolar sut destegi ve cocuk destegi
Metehanin_annesi Ebrudeniz41 kartın ustundeki numarayi 41 kart sorgulamadan bi sorgulayın belki gözükür