Zelihadegirmen12 Arkadaşlar 11. Hafta da bebeğin cinsiyetini öğrenenler oldu mu ? Cevaplarsanız sevinirim
Dnzcngz Zelihadegirmen12 Ben 11. Hafta da öğrendim kızım olcağını. Ve doktor eminim kız bebek demişti. Şuan 23+5 haftalık hamileyim kızımı bekliyorum.
ebruli87 Zelihadegirmen12 bend3 13+1 dr sirfd cocuk hareket edio mu diye bakti oda 1 sn tek 22.1 birdahaki randavu
2bebek Ben de bugün kontrole gittim 12 haftalığız. Doktor bir çıkıntı gördü ama o çıkıntı kızda da erkekte de olurmuş. 2 hafta gelin net görürüz dedi 😕