37’de oldum. Ben çok gözümde büyütmüştüm. Korktuğum gibi olmadı. Regli ağrısının bir tık üstünde bir acıydı. İki dakika sürdü. Hatta şimdi randevum var tekrar olacağım 🫠 ama ben hiçbir yazı, deneyim vs dinlemedim, okumadım. Bence sizde öyle yapın. Küçücük şeyden etkileniyor insan. Herkes olumlu yazmıyor çünkü 🥹