Mrveeee Merhaba güzel anneler 24 haftalık hamileyim erkek annesiyim çok net bir şekilde tekme haraket hissetmiyorum bebeğimin. Sadece çok nadir sırt üstü yatınca kalp atışı gibi bir şey hissediyorum. Normalmi kötü birşey değildir inşallah. Yani anneler 24. Haftada tekme falan çok şiddetli hissetmemem normalmi sadece sırt üstü yatınca kalp atışı gibi haraket hissediyorum 🤔
Zagrozunannesi Mrveeee canım çikolata ye ve soluna yat ınsallah tekmeleri sertleşir ama fazla sert olmaz yani seyirme gibi kişiden kişiye de degısır tabi senin karın bölgene bağlı. Hareket hissediyorsan gün içinde problem yoktur :)) keyfi yerindedir korkma :))
Dnzcngz Mrveeee 23+5 haftalık hamileyim. Bebeğimin hareketlerini çok net hissediyorum hatta uykumdan uyandırıyor bazen ama sert değil bu tekmeler. Plasentanızın konumu da önemli. Benim tam göbeğimin altında o yüzden sadece sağ ya da sol tarafıma vurursa hissediyorum. Eğer doktor kontrolleriniz sıkıntısızsa bence korkmayın. Sağlıklıdır kuzunuz.
Yalinn8 Mrveeee gerekmedikce sırt ustu yatmayin, az da olsa hissediyorsaniz sorun yoktur, her bebis ayni olamaz, 24 olup hic hissetmeyen de var cok hisseden de var. Buyudukce artacaktir🙏🏻
Zhrafth Bende 25 haftalık hamileyiimm ve çook aşırı sert tekmeler olmuyo hafif hafif vuruyo hiic doktorunuza sorun isterseniz kanama falan olmadıysa endişelenmenize gerek yok😊
Sinem1051 Ben 29 haftalığım şu bir haftadır acayip hşssediyrm omun öncesi ben de sen gibiydim canım telaşlanıyor insan