Gulcangzl16 Kızlar 25 haftalık hamileyim şeker sınırda biraz yüksek dedi doktor. Dahiliye yönlendirdi bu durumda olan var mı doktor me dedi
2prns_1prnssannesi Gulcangzl16 ben şeker hastası olarak hamile kaldım öğrendiğim gün dahiliye ile görüşmeye başladım kadın doğum doktorundan çok dahiliye ile görüştüm şekerimi düzene soktum çok şükür bi sıkıntı yaşamadan 33 haftalık olduk bile diyete dikkat edin inşallah sizde bi sıkıntı yaşamazsınız❤️
Anonimkup Benimde sizin gibi sınırdaydı gebelik ilerledikçe iyice yükseldi şu an 34. Haftadayım bir hafta açlık tokluk şekerimi evde ölçüp kontrol edeceğim diyet yaparak eğer hala düşmezse insülin başlayacak doktor . Diyetle de düşmüyor benimki maalesef
gncglozclk Anonimkup 2prns_1prnssannesi kızlar bu konuyla post actım lütfen bakıp yardımcı olur musunuz