Merhaba hanımlar
4 haftalık hamile olduğumu bu hafta öğrendim daha öncesinde diyet yapıyordum ve bu hafta listemde kuru hurma var. İnternette hamilelerin hurma yemesi düşüğe sebep olabilir diye gördüm. Diyetisyenime sordum bi şey olmaz dedi ama yine de güvenemedim. daha önce düşük yaşadığım için çok dikkat etmeye çalışıyorum bu kez . Genelde son haftalarda doğumu kolaylaştırsın diye yendiğini biliyorum. Bu konuda bilgisi olan var mı? Aynı zamanda spor yapmak riskli mi bunu da merak ediyorum. Bilgisi olanlar ya da bu konuda uzman olanlar yazarsa çok sevirim. 😊