G422745a 21+3 gunluk gebeyim bebegımın bır ara hareketını cok az hıssedıyordum damar atar gıbı ama sımdı cok nadır belkı hıc hıssetmıyorum normal mı
aslivrl12 G422745a aynı hafta ve gündeyiz bende de aynısı oluyor🥲 hiç hissetmiyorum karnım bile pek yok
G422745a aslivrl12 bendede oyle hıc kılo almadım bır kac gun sonra kontrolum var ınsallah hersey ıyıdır
Birsen56 23 haftadayım gündüz benimkiler nadiren kıpırdarlar hisediyom geyet ama akşam yatağa girdimmi halay başı çeker gibi durmazlar bu haftamız öyle geçiyo