SuMeYYe- Selinmoon banada 12+2 de kıza benziyor dedi doktorum. Sonrada unut bu dediğimi %50 -50 dedi. 3 hafta sonraya randevu verdi. Meraktayız bakalım. Bir kızım var bakalım bu ne 🥶
Ozgednc Selinmoon hayırlı uğurlu olsun bende 12+0 çok heyecanlıyım 13+4iken kontrolüm var ense kalınlığına ve burun kemiğine bakılacak cinsiyetini soylermi acaba :))
Selinmoon @Melekler12 @Asyaeylul2816 @YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU @1prensesannesi__ @izobellaaa-_- @teacher-mom21 @Hilal2901 @_Daydreamer_89 @TugbaZmn @Bllackrosie @Neslihankrhmt Tahminleri kızdı 🙏🥰
Mayaaa34 12 hafta cinsiyet icin cok erken hele devletse hic guvenme bana 14 haftada devlette kiz dediler devleti biraktim ozele basladim 18 haftada 4 boyutlu pipisini gorduk o yuzden azcik daha bekleyin derim
Selinmoon Mayaaa34 özele gidiyorum canım zaten doktorum dedi değişebilir ama %80 kız dedi . Benim için cinsiyet fark etmez zaten 🙏🥰
Leyladua Mayaaa34 devlet kız erkek fark etmez hepsine kız diyorlar 😄 etrafımdan kim gittiyse pipiyi gördükleri halde kız diyorlar😄