Gulsen123456 Kızlar rahim ağzı kısalığı olup hamileliğini yatarak geçirenler fitili iğneyi ne zaman bıraktınız? Ne zaman ayağa kalkdınız? 35+2 im ama hala korkuyorum ayaklanmaya doktorum evin içinde geze bilirsin dedi amma 36 ya kadar beklemek istiyorum
Cucu_01 Gulsen123456 merhaba öncelikle kendini sıkma üzme inşallah herşey hayırlısı ile ilerler ben bilmediğim içim soruyorum da kısalık olduğu zaman normal doğuma engel değil dimi bu durum benimde haftaya ölçülecek merak ettim
Ayya Gulsen123456 belke istersen. Bi kc gun daha icin rahat olsun. Ama ilaclar max 32 heftada kesiyorlar. Daha dogrusu progestronu. Ve sonrasindaki kisalmalar artik normal. Zaten kisalmasi gerekiyo dogum icin.
Ozdemirinannesi- Benim ilk hamilelikte progrstan kullandım 36 kadar kalkmak yasaktı sonra serbest bıraktılar 39+3 de doğurdum
Gulsen123456 Ozdemirinannesi- rahim ağzı kısalığınız ne kadardı? Ben de ayaklanınca bu sefer de bebiş gelmek istemez diye korkuyorum😁
Gulsen123456 Cucu_01 hayır engel değil çok kişi de rahim ağzı kısalığı olduğu zaman doğumun daha kolay olduğunu söylüyor
Gulsen123456 Ayya doktorum 34 haftamda kesdi . Evet ben de 36 ya kadar beklemeyi düşünüyorum Allah nasip ederse🙏
Ayya Gulsen123456 insAllah nasib eder. Ben 35de dogurmustum. Ama sukur kuveze bile dusmedi. Yani merak etmeyin yasam sinirini coktan gectiniz insAllah sag salim kavusursunuz❤️
Asel_27 Gulsen123456 Allah yardımcın olsun canım sağ salim kucağına al evine birlikte dönün inşAllah❤️bendede rahim ağzı kısalığı var daha 28 haftamı yeni doldurdum çok korkuyorum erken doğumdan 😕😔❤️
Cennet_kusum16 İlk bebegimi rahim ağzı kısalığından kaybettim. İkincide 14 ncü haftada serklaj işlemi yapıldı. Serklaj yapıldığı için yatiş vermedi. Günlük hayatıma ve işime devam ediyorum. Progestanı doğuma kadar sabah akşam fitil olarak kullanicaksin dedi..
Gulsen123456 Asel_27 teşekkür ederim❤️ benim de kısalığım 28 haftamda başlamıştı ha doğdu doğucak derken 35+3 e kadar geldim