Cvznrrr 37+6 haftadayım kızlar karnımın aşağısında bi sancı var ama gaz çıkınca tuvalete gidince geçiyor , doğum sancısı mı ben mi yanılıyorum acaba ?
Merve1414 Cvznrrr gaz sancısı doğum sancısı belinden kasikalrimda ve tüm karnına yayılan ağrı ve duşta alsan tuvaletede çıksan bı kaç dk rahatlatır ondan sonra geri gelir ve her geldiinde şiddeti artar sancinin gelme süresinde sıklasir