Aytnnn https://mutluresim.com/images/2023/12/18/nuTjAj.jpg. Kızım doğdugunda hər iki elinde böyle 6cı parmak vardı, 2ci bebekte de ola bilirmi?
mrcfrt Aytnnn Canım ablamin 2 numara elleri 12 parmak Ayakları 14 parmak doğdu hatta ayaklar palet ayak parmaklar yapışıktı Birkaç defa ameliyat oldu ablam çok korkmuştu zeka problemi olur mu diye 3. Çocuğunda hicbirsey çıkmadı hatta 2 numara en zekileri ve gayet sağlıklı şuan
Dnacar83 Aytnnn bunu dr lar alabiliyor soydan gelen bisey ya esinin aile tarafinda yada senin taraflarda varsa olabilir benim soyadimda boyle bizim cok eskiler hep 6 parmakli doguyormuş cok sukur benim ailemde hic yok ama gordugum cok akrabam var bazilari kemikli kestirmiyor ayaklarinda vardi bi kizin ayakkabilari ayagini acitiyordu ameliyatla aldiriliyor kemiksizse daha basit oluyor
Linoosh Aytnnn daha yeni doğum yapmışsınız herhalde sağlıkla büyütün ikincisini düşünmek ıcın erken degıl mı genetık oluyor 6 parmak yanı %50 tekrar olur ya da olmaz
zeyykcr Birinci bebektr olcak diye ikinci bebekte olcak diye birşey yok bence her bebek farklı.Bi doktorunuza da danışabilirsiniz bence en iyi cevabı o verir size :)
zeyykcr Peki neden oluyormuş ki 6.parmak.Yani nasıl oluyor zaman ilerledikçe hamile arkadaşlarımızı da bilgilendirelim
Aytnnn zeyykcr neden olduğunu bilmiyorum ama kocamda 6 parmak dogmuştu, genetik galiba ama onda tek elinde, kızımda 2elinde de vardı, tabi sallaniyordu ele yapişik değildi lazerle kestirdik
Rabiul @Aytnnn benim kardeşimde de çıkmıştı ama serçe parmağın yanında kemiksiz parmak şeklindeydi aldırdık tabi diğer kardeşimde problem olmadı