AlyaDerin21 Pazartesi gününe kadar doğumum olmazsa sancı ile Doğumu başlatacaklar 2.900 kiloydu Pazartesi’ye kadar 3.000 kilo olur sizce kilosu iyi mi? Doktor gelişimin geride olduğunu söyledi 😔
Makbuss AlyaDerin21 norml cnm cabk toplaniyor merak etme benm kizlrmda 2900 dogdu 37.4 de ayina toplaniyor saglkli olsnda kilo alinir ins
OuzhanMelisaero AlyaDerin21 canım benim kızımda 2.500 kilo doğdu şuan 6 bucuk aylık 6 aylıkken aylık 7 bıcuk kiloydu ve cok saglıklı bir bebek doğdugu günden beri merak etme o yuzden takılma ✋🏻
Glen AlyaDerin21 utrasyona bakma cnm yanılma payı oluyo bana 2.800 dediler 2.650 doğdu kız kiloyada takma doğduktan sonrada alıyo zateb
AlyaDerin21 İnşallah cnlarımmmm yaa dua edin bana ben Doğumdan çok korkuyorum, dualarınıza çok ihtiyacım var 😔
Cemre2019 Korkma canım 2900 oglum 2950 kızım dogdu cok sükür bi sorun yaşamadık. 💓 saglıkla al kucagına inşallah 😇
snmtrhn 36 haftamdayim 2 264 gramdi cumartesi gunu gittigimde bebegim.13 gun geridrn geliyoo benimde 😥