Linaveannesi4 31 + 3 oldum rahim kemiğim çok ağrıyor oturup kalkmata yürümekte zorlanıyorum normalmi bu
KuzeyinAnnesi10 Linaveannesi4 malesef sen bide 36 yi gör ilerisini düşünmek bile istemiyorum bide boynum tutulmuş var ya ölüyorum
Eflinlina Linaveannesi4 artık cok normal canım 30 haftadan sonra hergün farkli ağrılar yükleniyor insana 🤧
Yesil-yesil 26 haftalığım bende kasık bel ağrısıyla doğuruyorum diye doktoruma gittim direk magnezyum başladık ondan sonra geçti çok şükür
Linaveannesi4 Yesil-yesil bende magnezyum kullanıyorum sabah akşam ama.hic fayda yok siz hangisini kullanıyorsunuz