minik_kurabiyeee Başka doktora gitmiyorum ki canım. 2 kilo olmasıyla 34 hafta uyumlu şeklinde dedi ama ben sanmıyorum nette falan 1800-2000 kilo arası normal diyor. Üstü bence fazla oluyor. Doktor bir daha ölçsem eminim daha az çıkar dedi. Boyu uzun acaba ondan mı ileri çıktı anlamadım. Öf valla doktorum da rahat dikkat et biraz ye diyor adam. Kafaya bir şey takmamı istemiyor.