Arkadaşlar ben folik asit kullanımına gebelik öncesi başladım. Fakat gebe kaldıktan sonra midemi o kadar bulandırdı ki hep aksattım. Yani 2 gün kullandıysam 2 gün kullanmadım. Bunda çalışmamın da etkisi var iş ev bir de oğlum derken arada unuttum. Şuan tam 12 haftayım. Ben folik asitin sadece beyin için önemli olduğunu biliyordum. Ceviz, kuruyemiş bol bol tükettim o yüzden. Ama burada başka şeylere de yol açtığını okudum bugün. İçime o kadar büyük sıkıntı oturdu ki. Oğlumda da aynısı olmuştu. Onda da bulantıdan kaynaklı ihmal ettim. Çok şükür bişi olmadı. Ama olmayacak diye bir şey de yok bu bir gerçek. O kadar pişmanım ki. Şimdi kullanmaya devam etsem faydası olur mu. Hiç kullanmamazlık yapmadım ama işte ihmallerim çok oldu 😓😓