Kızlar merhaba geçen hafta doktora kontrole gittiğimde bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi. Şeker yüklemesi yapıp şekerimden kaynaklı olup olmycağını kontrol etmek istedi. Ben şeker yüklemesi yaptırmak istemesim eczaneden aldığım şeker ölçüm aletiyle 5 gün boyunca yemek önceleri ve sonraları not aldım ölçümlerimi. Doktora sonucumu gönderdim gebelik şekerin var bi diyetisyenden destek almalısın dedi. Bu durum beni çok korkutuyo zaten her konuda çok hassasım bu konuda ekstra hassaslaştım. Yarın diyetisyene gidicem. Böyle bişeyle karşılaşan var mı napabilirim