Çok yoruldum artık 😔 predictor gebelik testi yaptım dün gece 4 gün var regla negatif çıktı😔 haziranda kürtaj oldum 2 buçuk aylıktı kalbi durdu korunmayı yeni bıraktık 2 ay olucak bırakalı prolaktin yüksekliğimde var ilacı atmadım diye yükseldi olmadımı acaba çok yoruldum