Deryayldzz senin için sevindim ya iyi ki gitmişsin o zaman ayy bazen ben de hastanelik oluyorum ama seruma zofer falan koyarlar diye korkuma gidemiyorum. İlk hamileliğimde çok sık gidip yatmıştım. Peki serumun verdiği iyilik hali hala devam ediyor mu canım bulantı geçti mi bugün de yok mu