Pamuk zengooo Ben de gebelik şekeri var bazen negatif bazen eser çıkıyor.Doktor seker olanlar da böyle cikabiliyor dedi.2+ nın üzerine çıkarsa yatış yapmalıyız dedi.
IKRAM_01 zengooo Bende çıkmıştı 1 hafta düzenli 2 buçuk lt su içtim ve geçti çok şükür. Kusma yada ishalden olabiliyormuş. Ben ishal olmuştum
E_50 Melike_4949 benim de bir dönem ketom çıkmıştı doktoruma sorduğumda yediğim birşeyin bana faydası olmadığını yani proteinin veya vitaminini alamadığı söylemişti ama çok ta önemsemedi bende üzerinde çok durmamıştım