Hanımlar bugün reglim 1. Günü saat gibi olurum normalde olmadım erken gebelik testi yaptım negatif. 10mgündür kasıklarım ağrıyordu 2 gebelik geçirdim ikisinide regle 6 gün kala öğrenmiştim. Yumurtlama zamanlarını değerlendirdik ancak sonuç negatif. Sizce hamilelik çıkmama ihtimali var mı geç döllenme vs?