Habibe_ stres yapma yani ben cok stres yaptım hep alıyordum hamileyken. Kızım da cok huysuz sürekli aglayan bir bebek oldu. Oglum cok hareketli surekli ev dağınık bebek sürekli ağlıyor. Cok sinir krizleri gecirdim. Suan saçmalamısım diyorum valla koy verdim evin hali perişan ben perisan :) hiç bir sey cocuklardan önemli degil