mirzam11 hiç gerek yok 7 haftada git sonuçta daha çocuk oluşacak bir oluşsun kalp atışında duyarsın bari zırt pırt gidip gelmenin anlamı yok bu şekilde evde heyecan oluyor ama hastaneye gidince acaba kalp atışı oluşacak mi bebek olacak mı stresi gereksiz bence canim