Mira_ll13 Kizlarr arkadasimdan duydum gecenlerde eşim oyak yatirim diye biseylee ugrasiyor birazcik elimize geciyoruz dedi fazla irdelemedim bu aralar da sıkışıgız o ne oluyor eşiniz yada kendiniz bilen var mi
Hatice--- Mira_ll13 evet eşim de kullanıyor maaşlarından belli bir miktar kesiliyor orada birikiyor Oyak’ın belli hastane eğitim okulları gibi yerlerde yani anlaşmalı olduğu yerlerde indirim vs oluyor
Mira_ll13 Hatice--- kiz yok benim arkadasimin eşi oyak yatirima para mi yatiriyomus sonra kazaniyomis ben pek sormadim
zumruduanka07 Mira_ll13 Benim eşim de asker ama bildiğim kadarıyla sadece askerlere oluyor Oyak maaştan her ay kesiliyor yıl sonu açıklanan miktar kadar faiz getiriyor. Oyak yatırım borsa gibi bir şey mi acaba
Hatice--- Mira_ll13 bizde maaşından kesiliyor 600 700 isteğe bağlı bu kendileri de pay koyuyuor ilerde ev alırken yada ihtiyaç halinde cekebiliyorsun eşim astsubay öyle çok pay veren bisey değil ama uzun vadede iyi oluyor 2018 den bu yana kullanıyoruz biz
Mira_ll13 zumruduanka07 bilmiyorumki bende iste arkadasimin esi asker felan degil normal calisan borsa gibi diye tahmin ettim bende cunki arkadasim dedi para atiyor oraya o para cogaliyor kazaniyor gibisinden konustu