Kızlar biz tikandik kaldık. Yok assla isme karar veremiyoruz. Son bir haftadır eşimle ortak beğendiğiniz bir kaç isim. Aslan hariç. Başta begenmisti, ailesi begenmeyince nedense bı anda o da soguyuverdi 🤦 Sizce hangisi daha güzel? Soyisim Savaş bu arada.