Zumraasya3 İyi günler anneler 3.gebeligim ve bu gebeligimde doktorum ilk muayenesine gittinmde.bebegin korkon sonunda kist var dedi .başına yada çevresinde böyle birşeye tanıklık eden oldumu hiç.nasil bir surec oldu yada doğum sonra bir sorun olustumu.