Kızlar uygulamada dün sıkıntı olmuştu giriş bilgilerimi unuttum o yüzden yeni hesap açmak zorunda kaldım doktorun engel kalmadı olur dediği zaman da da çatlatma iğnesi ile yine negatif adet oluyorum üzgünüm 1 yıl oldu hiç gebelik olmadı doktor 2 ay da doğal yolla olmazsa asilama düşünün diyor hiç gebelik olusmayip aşılama da ilk pozitif alan var mı