Mirvaanizz Merhaba kızlar 13. Gün gecikmem vardı bugün kan verdim ultrasonda doktor rahim durvarında kalınlaşma var dedi tam sevindim derken kan sonucum beta hcg 1.20 çıktı hiç bu şekilde olup yükselen var mı moralim çok bozuldu yine 😕
Pcoslubiranne Mirvaanizz 13 gün gecikmeye olsa az da olsa kanda çıkardı belli ki başka bir sorun var.netten bakin sadece gebelikte kalinlasmiyor rahim duvari.Adet olmadiginiz icin de kalinlasiyor.
bulutunannesi33 benımde aynıydı gebelık yoktu ama kurtaj oldum 😔 rahım kalınlasması gebelık harıcınde tehlıkelı bır durum kurtaj ettıler ve prcayı patolojıye gndermıslerı kanamam durana kdar ılac kullandım antıbıyotık sonuclarm temız cktı cok skur snrasnda hamıle kaldım 🤲🏻
Mirvaanizz bulutunannesi33 umarım kürtaj felan olmam gittiğim doktor yılbaşına kadar bekle olmazsan adet söktürücü yazarız dedi