Cansel canım kusura bakma ya uygulamaya girmedim kaç gündür şimdi okudum sorularını 40+2 de nst için gitmiştim doktoruma 1 cm açıklık vardı sadece ve bebeğim kanala girmemişti hiç sancım da yoktu rahimde ağrı falan da hissetmiyodum ama nst de sancım çok göründü doktorum da suni sancı verdi işte sende durum nedir belki de doğum yaptın nasılsın☺