Hayatadairanne 2,5 ay sürdü, o aşamada sadece anne sütü veriyordum ama şu zamanlarda mama takviyeli ilerliyoruz sarılık konusundan bağımsız.
Eğer yeterince doymuyorsa mama verin ben pişmanım, o zehiri vermem diye diye hem çocuğu aç bıraktım hem kendime eziyet ettim. Bu benim kendi görüşüm uzman vs değilim.
Geçeceğini bilin geçiyor, ben cok ama çok umutsuzdum çocuğum bu renk kaldı deyip duruyordum.
Sizin ekstra bir durum mu var sarılık değerine neden bakılıyor üst seviyede mi?
Biz en cok 14 gördük genel olarak da 12 lerde seyretti. Ölçümler aletle yapıldı, bir kere kan verdik sadece o da sarılığa sebep olan durumların tespiti için.
İdrar yolu enfeksiyonu bakıldı mı sizde, cis testi verdiniz mi?