ozgeyenigul Hazirann bebeğinizin hareketleri nasıl peki? Ben de 39+5 im sancı var açılma yok ve nst de hareketleri yavaşlıyor hatta gün içinde de çok az hareket ediyor artık korkuyorum.
Ebru3457 Mervee__ 41 geç değil ki canım normal benim kuzenim normal doğum istediği için 43 üne kadar beklemişti