Kızlar merhaba. Adet gecikmesinden sonra yerleşme kanaması olur mu? Bunu yaşayan oldu mu? Öncesinde diye okudum hep. Adetim 7 gün gecikti. Dün akşam akıntıyla karışık pembe leke geldi kesildi sonra. Bu sene en fazla 4 gün gecikmem olmuş. 2 gün önce kaset testte negatifti.