Umran_r1103 26 haftalık ( 6 buçuk aylık ) hamileyim saçlarımı boyamak istiyorum bi sakıncası var mı boyayan oldu mu ? Ya da doktoruna danışan var mı ?
Derinnmom Umran_r1103 ben 14.haftada yaptım hava çok sıcaktı midem felan çok bulandı ama doktorum yapabilirsin demişti pişman değilim 😂😂
MerveDelikanli 21 de boyadım herkes başka bişey söylüyor.Yabancılar hamileyken full spor yapıyor, boya falan herşey var çocukları çok iyi durumda 😁