Altin23 Hanımlar kürtaj olalı 1 ay doldu adet olmadım henüz ama son 15 gün içinde 2 kere korunmasız ilişkimiz oldu. Hamilelik durumu yaşama olasılığım nedir sizce? Bebek istiyorum ilk adeti bekleyip korunmayalım dedik başta sonra akışına bıraktık
Nur_50 Altin23 rahim zaten hazır değilse gebelik olmaz benim 1.5 yıl sonra oldu kürtajdan sonra korunamadığımız halde.
Pamuk Altin23 Ben kürtaj olduktan sonra hoc adet olmadan hamile kalmistim.Kurtajin 33. Günü öğrenmiştim.
RabiaKilic Altin23 kürtaj dan sonraki 3 ay bi zaman diliminde korunmamı söylemişti doktorum 3.ayda korunmayı bırakıp 5.ayda hamileydim şimdi 32 haftalık hamileyim Rabbim dileyen herkese istediği zamanda sağlıkla nasip etsin inşaALLAH 🤲🏻
2prensesannesiiii Altin23 ben geçen sene nisan ayında kürtaj oldum bi regl görüp tekrar gebe kaldım ama kimyasal gebelik olduğunu öğrendim kimyasaldan 2 ay sonra da tekrar gebe olduğumu öğrendim kızımı doğurdum mayısta🙏🏻
Altin23 Nur_50 burada konuştuğum çoğu kişinin kürtajdan sonraki ay hemen olmuş acaba sizin kürtaj sebebiniz neydi bir de başka sorun var mıydı
Altin23 RabiaKilic amin canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bana da yeniden sağlıklı bebek versin. Bana doktor korunmaya alakalı bir şey söylemedi. İlk adetten sonra tekrar düşünebilirsin dedi. Kürtajın temiz geçmiş
Bebeklerim1228 Ben kürtaj olduktan sonra adet olmadım hiç ve adet olmadan hamile kaldım doktor bana 2 adrt gör öyle hamile kalabilirsin demişti ama ben kürtajdan 1 hafta sonra yine hamile kalmışım çok şükür şimdi 24 haftalık hamileyim 🌸
Altin23 Bebeklerim1228 ayyy ne güzel inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım darısı da bana olsun bakalım hala adet olmadım gerçi pcos var o da etkili olabilir olmamamda ama ben biraz daha bekleyip test yapacağım spora da gidiyorum olumsuz bir hareket yapmak istemiyorum bilmeden
Nur_50 Altin23 boş gebelik oldum tüm testlerimi yaptırdım eşimde test yaptırdı sorunumuz yoktu. Rahim filmi çekildi yine olmadı sebepsiz.