Mujdetnr 38+2 ve benim aceleci kızım gelmek istedi.Pazar günü plansız bir şekilde tanıştık onunla.Dünyanın en mükemmel duygusu imiş doyulmaz bir his Allah isteyen herkese nasip etsin . Oldu olacak nasıl olacak korku telaş heyecan endişe derken sonu çok güzel oluyor muş herşeye değer onu kucağıma aldığımda herşeyi unuttum derlerdi de hiç samimi gelmezdi gerçekten herşeyi unuttum hastanede gözümü bile kırpmadan onu izledim onu yaşamak çok ama çok güzel 💕
Smyyglgn54 Mujdetnr 22 haftalik hamileyim. Zaman çabuk geçsinde bende kızima kavuşayım istiyorum artik. Böyle postlar görünce dahada heycanlanıyorum💕 Analı babalı büyüsün,çok geçmiş olsun canım🙏
Mujdetnr Fhryhsn sipinal sezeryan oldum ben . Sütüm hemen gelmediği için bebeğimi çok iyi bekleyemedim sarılık oldu benim için en zor kısmı onun aldığı foto terapi oldu. Kendimi çok da düşünmedim olduktan sonra bambaşka bir duygu hissetmiyorsun ya da kendini arrık önemsemiyorsun .