ikranurkutay Kızlar bebek aşagı doğru bastırıyor sanki çıkacak gibi oluyor bu gece peş peşe iki kere yaşadım 32 haftalık konrolde bebeğin ayağı aşagida demişti acaba döndüdemi bu şekilde agrı oldu beni maf etti sancimi kasilmamı yoksa başa birseymiydi bu
Nur_50 ikranurkutay canım kramp gibi kasıkta ağrı bende yaşamıştım doktora gittim rahminde hafif açılma var dedi bebek doğum pozisyonuna geçmiş
ikranurkutay Nur_50 canım Sanki bebek çıkacak gibiydi baskı yaptı doğum pozizyonuna geçtiği içinmi oldu diyorsun çok canımı yaktı 🥺
ikranurkutay Nur_50 yarın gitcem inşallah canım bugün sağlık ocağında kan vercem karaciğer değerimde yüksek😔
Nur_50 ikranurkutay rabbim yardımcın olsun malesef gebelikte herşey olabiliyor benim sağ böbreğimde genişleme var sürekli ağrıyor oturamıyorum doğru düzgün az kaldı diye dayanıyorum.
ikranurkutay Nur_50 çok geçmiş olsun canım kaç haftalık oldu size rabbim sağı sağlim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
nisa123456 Merhaba ben de aynı durumu yaşıyorum ben de 35+5haftalık gebeyim gecen hafta 4 gün hastanede yattım erken gelmeye çalışıyor bebeğim
ikranurkutay Arzuanne bol bol dinlen canım riskin varsa ama o agrı beni maf etti inşallah zamanında kucağımıza alırız🤲🏻
nisa123456 Arzuanne Allah razı olsun tatlım herkes Su gibi vaktinde dogum yapsın sağlıkla sıhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah