Hepinize merhaba kızlar😍 benim ikinci gebelik ilki normal 39+5te doğmuştu oğlum. Şimdide kızıma hamileyim 40+1 olduk gelen giden yok sancı yok. En son persbe kontrole gittim doktorum hiç bir belirti yok böyle giderse pazartesi sabah 6da gel yatışını verelim suni sancı ile doğumu başlatalım dedi🥺 şu üç gündür azıcık sancı girse hadi gel kızım gel artsın sancılarım diyorum ama malesef 😂🙈pazartesi sabah 5ten bildiriyorum gelen giden yok bir saat sonra hastaneye gidicem yatış için. Açıkçası ikinci doğum ama benim gözüm çok korkuyor sanırım ilkinden dolayı ee bide suni sancı daha çok zor 🥺Bu arada hiç gözümü dahi kırpmadim stres yaptım sanırım nasıl bir gün beni bekliyor bilmiyorum uykusuz bir şekilde stresli güne başlıyorum 🙈 o yüzden dualarınıza talibim kızlar 🌺 müsait oldukça buraya dönüş sağlarım 🙏🙏