Bceylan Herkese merhaba 35 haftalık gebeyim bel ağrım arttı ve kasık ağrım oluyor arada Normalde regl iken nasıl hissediyorsam o şekilde oluyor kasık Ve bel ağrım hatta bacaklarım ağrımaya başladı son 1 haftadır Normal mi bu ağrılar ne yapmam gerekiyor
Skarakas Bceylan sanirim normal yine dr nize sorun mutlaka artik sona yaklasiyorsunuz. Bende 35 ten sonra elim ayagim iyice sismeye basladi cocuk buyuyor sonucta doguma hazirlaniyor neticede
Ilba_34 Bceylan bu sancılar normal haftanız da gelmiş zaten yavaştan rahim kasılmaları yapıyor ki doğuma alışmış olsun önemli olan sancıların sıklığı ve yattığınız da ya da ılık duş aldığınız da uyuduğunuz da geçmezse o zaman doktorunuza bildirin bende 36+3 haftalığım aynı ağrıları gün içinde yaşıyorum doktorum normal olduğunu söyledi
Mercimeek Bceylan doğum sancısı da böyle tam bende de oluyordu gitmedim dün hastaneye yattım o yüzden sancılarım öok yüksek çıktı
Bceylan Skarakas evet benimde elim ayağım şişiyor ama Adet sancısı gibi sancı geliyor gidiyor bebek mi baskı yapıyor anlamıyorum
Bceylan Mercimeek demmekki böyle böyle olacak doğuma kadar vallla Allah sabır versin tüm annelere Çünkü gerçekten ağladım uyuyamadım çünkü bebeğime de kizamadim Garip yanı 😅
Aybarssmom_ Aynısı dün gece bende oldu bugün normal kontrol günümdü sancım çıktı ve 1 cm açıklığım çıktı 36+1im bende 😬
Aybarssmom_ Bceylan ben çok lay lay lom takılıyordum yalan yok bugün doktor muayenesinden çıkınca gerçek suratıma tokat gibi vurdu valla halam gördü hastaneden gelince noldu rengin sararmış diyo 😁😁😁😁😁
Bceylan Aybarssmom_ vallahi bende dogurucam sandim bir an çünkü hamileliğim sürecinde bende laylaylomdum sıkıntım yoktu Sonra dedim demmekki doğum süreci böyle basliyor 😂