Aybarssmom_ Kızlar kasıklarım regl olacakmış gibi ve sol bacağım çok ağrıyor, bacağım kasıklarıma göre daha çok ağrıyor uyku uyutmuyor parol mu içsem ne yapsam☹️
LavinsMom Aybarssmom_ simdi uykumdan bu sanci ile uyandim 😒 kasigim sagim solum belim bacagim . Sanki adet oluyorum. Bide 1 haftaya dogum var panikliyorum 😄
BUSRA-2121 Aybarssmom_ aspiratör ışığım ve mandalinalarımla yine klasik uyuyamayan ben gerçekten ağrılar artarak devam ediyor. Üç gündür konuşuyorum hadi oğlum lütfen gel diye belki bu şekilde ikna ederim 🥲 38+4 🥹
hsizyl Aybarssmom_ bendede var 37 haftalığım bacaklarımın ağrısından uyuyamıyorum bile 2 saat sonra sezeryanım var nabacağım bilmiyorum ..
16Busra41 Aybarssmom_ daha bu akşam hastanede parol almış biri olarak alın bence zaten tek ona izin var
Aybarssmom_ LavinsMom aynı ben de zaten bel, sırt ağrısı vs kronikleşti resmen bahsetmiyorum da 🤣 midem de yanmaya başladı oturuyorum yatağın içinde öylece valla gitti uyku falan
LavinsMom Aybarssmom_ midem yanmiyor ama garip bi seklde surekli sanki agirlik varmis gibi hiss ediyorum. Bisey yiyorum sanki midemden hic gitmiyor oylece orda kala kaliyor. Bu nedir anlamadim. Bi agirlik dugum var sanki. Sende oluyor mu boyle?
Aybarssmom_ LavinsMom evet oluyor bende bulantı da yapıyor akşama doğru başlıyor o midede taşlanmış hissi, ilk 3 ayımda da böyleydi tabi çok şükür ona göre bulantılarım az
BUSRA-2121 hsizyl yaaa sağlıkla gelsin bitiyor şikayetleriniz inşallah öyle düşünün kavuşuyorsunuz bebeğinize 🙏🏼🥰
Aybarssmom_ hsizyl inşallah çok kolay geçer doğumun canım sağlıkla kucağına alırsın yavrunu inşallah 🌸
Cemree995 hsizyl hayırlı doğumlar diliyorum canım rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
BUSRA-2121 LavinsMom ay çok üzüldüm bilsem atmazdım rahatsız mı ediyor midenizi 😞😞😞 zaten ekşiydi pek güzel değildi 🥲
LavinsMom BUSRA-2121 yok cok severek tuketiyordum aslinda. Hamilelikten once fazla yersem alerji yapiyordu. Hamilelikte gune 2 tane tuketsemde bi sure sonra alerji yapti 😕hormonlaardan dolayi falan tetikledi.
LavinsMom BUSRA-2121 kizz sifa olsunn ye sen 1 hafta sonra bende yerim 😄 dogumdan sonra kim sallar alerjini
alynozds Sırt ağrısı bel ağrısı sağolsun sabah 5-6ya kadar anca dayanıyorum o saatte ağrıya katlanamayıp uyanıyorum her gün sonra bir şekilde gene uyumaya çalışıyorum 😂
Aybarssmom_ alynozds al benden de o kadar parça parça 11e kadar falan uyumuşum şimdi bi duş aldım kendime geldim açlıktan bayılmadan birşeyler yicem 🤣🤣🤣