Betulkaraa34
6 buçuk aylık kızım var ilk zamanlar sallanan beşiği vardı onda hafif sallayarak uyutuyordum ama beşiğine sığmamaya başladı bende kendi yatağına alıştırmak istedim.. Benimki mama içiyor gece uykudan önce aç olduğunda odasına alıyorum oda karanlık oluyor ara yerin ışığını açıyorum sadece ordan hafif ışık giriyor odasına sonra yatağına yatırıp karnını doyuruyorum ama siz emziriyorsanız emzirip de yatağına koyun, sonra bazen youtube dan mavi düşler piş piş sesi açıp sırtına hafifçe vuruyorum veya hafifçe burnunu okşuyorum (bazı bebeklerin burnu okşanınca uykuları gelir instada görüp denemiştim) , bazen inat ediyor öyle uyumicam diye o zaman yerde yastıkta ayağımda sallıyorum piş pişi açıp da uyuyup iyice dalınca yatağına yatırıyoruz.. Bir de uyuyup dalınca yatırdıktan sonra piş piş sesini hafifçe kısıp kapatıyorum sesi.. Uyuduktan sonra açık bırakmıyorum müziği yada sesi..