Merhabalar. 2 gün önce duş aldım sonrasında yürürken her adımımda sol bacak arama kramplar girdi adım atamıyordum. Sonra wcde peçeteye sildikçe pembe renkli bi leke geldi. Geceden sabaha kadar devam etti. Öğlen de bir kez daha geldi sonra bitti. Bugün ise aşırı derecede vajina ve makatıma baskı hissettim . Özellikle makatımdaki baskıdan oturamadım bile. 37+2 haftalığız.. yarın kontrole gideceğim. sizce bebek kanala mı indi yoksa doğum belirtisi mi bunlar?