Kullanici61 benimde ilk gebeliğim ben yaptırmadım dediğim gibi tam doğru sonuç vermiyor burdan da okuduğum kadarıyla bir çok kişi test sonucu üzülüyor ama yanlış çıkıyor mesela
Eğer kötü bişi olsa aldırmayı düşünürsen Allah korusun yaptır ama ben yaptırmadım 20-24 hafta arasında detaylı ultrason yapılıyor orda bebeğin tüm organlarına bakılıyor zaten doktorun da yine aksi durum olsa ölçümlerden söylüyor ben detaylıya gitmeden önce doktorum burnunu ölçmüştü
Şeker yüklemesi de açlık tokluk kan verdim sorun çıkmadı doktor gerek görmedi şeker yüklemesi de yaptırmadım o yüzden