Kbrcan0033 Mersin’de anne olacaklar sohbet edasında bilgilendirme yapalm birbirimize Forum yaşam da doğum yapan veya yapacak olan var mi
Papatyaebru Kbrcan0033 biz Mersin şehir hastanesinde yapacağız bakalım nasıl olacak Ocak sonu gibi görünüyor normal bekliyoruz
Ayfer33 Kbrcan0033 ben yaptım 1 ay oldu ümit altintas 18 binden 16.500 e sezeryan veya normal doğum farketmiyr bu sigortasizlarin ücreti tabi sigortalıya 15 bindi ozamn her iki doğum şeklide epidural isterseniz bin mi ikibinmi ne fark oluyor
Cecemk Kbrcan0033 ben Yenişehir hastanesinde çağdaş mavigöke takipliyim doğumumda Yenişehir hastanesinde olacak…
Limonumsu Benim da daha çok yeni ama ilk doğumumu city de yaptım ikinciyi de kısmetse orada yapmayı düşünüyorum 😊
Neselimom Cecemk merhabalar, doğumunuz gerçekleşti mi? Ben de doktor değiştireceğim herkesten Dr Çağdaş Mavigök’ün adını duydum, siz de tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler şimdiden🌸