Mira_ll13 Hanimlarr benim rahmimin üstünde göbegimin bitis kisminda acı gibi batma gibi bi his oluyor sank bisey batiyo aciyo gibi bu ne oluyor kasılma mı ağrı mı degisik bi his anlayamiyorum sizdede olan var mi 33 haftaligim bu arada
AlnSura Mira_ll13 bende 35 haftalığım benimde aynı sıkıntı var büyük ihtimalle bebeğin baskısı normaldir
Mira_ll13 AlnSura ay bebek böyle baski mi yaparmis biraey batiyor acı hissi geliyor cok degisik uyutmuyorda
Raziyenurx Mira_ll13 benimde dört gündür falan cok var canım 36 haftalık olduk baya acıyor yürürken falan doktor fazla hareket etme dedi bana
AlnSura Mira_ll13 hareket ederse sürekli ondandır benim bebeğim aşağıda hep baskı yaptığı zaman ya agri oluyo yada sanki altıma kaçırcak gbi batma yanma da oluyo tabi sertlesyo karnım
Mira_ll13 Raziyenurx son haftalarda yürüyüs yapin dogum kolaylasir diyolar benim bacaklarim gövdemi taşıyamiyor 😅😅 bebek sürekli çiş baskisi veriyor yürüdügümde
Raziyenurx Mira_ll13 bana doktorum yürüyüş yasakladı benim Zaten mecburi sezaryen oalacak zaten yürüyüş yapacak gücümde yok😂