Atasever
Merhaba kizlar benim doguma 20 gunum kaldi .esenler medipolde de selma omur doktorum.ama bu hastanede dogum yapan kimse varmi nasil ilerliyor bu surec bilgi almak istiyorum tecrubelerinize ihtiyavim var bide uzun gecelik gereklimi ya normal pijama takimi olmaz mi ? Normal gozukuyor insallah😍yardimlar icon simdiden tesekkurler