melisa0606 Ankara üniversitesi tıp fakültesi hastanesinde takipli hastayım, doğum ve süreç nasıl ilerliyor bilgisi olan yazabilir mi ? Doktor doğuma kesin giriyor mu yoksa istek üzerine mi ?
tugcesakzci melisa0606 nöbetçi olan kimse o girer doğuma özellikle doktorun girmesini istiyorsanız doktora belirli bir ücret ödeyerek girmesini sağlayabilirsiniz ancak özel gibi düşünün aynı o şekilde
Minnosko Canım benim bildiğim doğuma doktor girmiyor zaten normal düşünüyorsan o gün o aksam hangi asistan nöbetçiyse o giriyor
Tugceslk1 Eşim orada hemşire, o gün hangi doktor nöbette mesaideyse o girer dedi canım ama sen bir görüş ücrete göre farklılık sağlanabilir
melisa0606 Tugceslk1 hocaya takipliyim ama doğuma girmesini istemiyorum bunu hocaya mı söylemeliyim çok uçuk fiyat çıkarttılar o yüzden
melisa0606 Nrdnot Esra hoca doktorum çok memnunumm. Doktorla fiyat konuşmadık gişe de ki kişilerle konustuk 17bin normal 3- 4 bin sezeryan dedi
Nrdnot melisa0606 anladım teşekkğr ederim. Benim doktorumda murat seval bende konuşmadım daha sadeve siz mi gireceksiniz doğuma dedim söz vermeyim girmeye çalışcam dedi