Ladyss Doktorum omegrav öneriyor doğuma kadar onu kullan dedi ama çok pahalı 1180 tl 1 aylık vitamin. Kullandığınız vitaminler nelerdi? 12. Haftadayım
A12_S07 Ladyss o kadar yüksek meblaya gerek yok bence her ay bir kutu bitiyor yani gereksiz ben decavit kullanıyorum
Asus1 Ladyss decavit kullandım her iki gebeliğimde de gayet memnunum içerik aynı çoğu pahalı vitaminlerin bir tek omega yok onu da haftada bir balık yiyorum hiç bir sıkıntım olmadı
A12_S07 Ladyss yani hiç grek yok 9 ay kullanınca çıkan fiyat korkunç ben 40 TL gibi bir fiyat ödüyorum gayette iyi bebeğime de bana da yan etkiside olmadi
teacher-mom21 Ben decavit devit 3 bevit feramat dotex iğne kullanıyorum nedeni şu benim değerler aniden sıfırlandi gibi aşırı düşmüştü
Ladyss A12_S07 d vitamini için ayrı bir hap verdi onu devlet karşılıyor da ekstra multivitamin için sordum ben de 🧡
Mia0121 Ladyss multivitamin istiyosa elenatal 2 yada imom kullanabilirsin değerleri iyi fiyatıda çok yüksek değil
Minigiim-vebenn52 Ocean mumy kullanıyorum ben 250 küsür olması lazım Doktor herhalde sana anlaşmalı olduğu ilacı vermiş gerek yok o kadar pahalı bir ilaca bence
miray_85 Bu evrede 3. Aydan doğuma kadar ocean mummy multivitamin , decavit , magnezyum da Nates kulladim