betulll-988 38 haftalik hamileyim karnimda gaz varmis gibi bir sanci ve sag sol simit bolgesine vuran bir sanci karnimdada hissediyorum sizce dogum sancisi mi nedir bu gecmiyor
Mia0121 betulll-988 yalancı sancıda olabilir de zamanında ileri bi yandan yani şöyle biraz durup sıklaşırsa sancılar doğum sancıları olabilir ona dikkat et süre tut
Tugcetarar Nurhannn normal ileriki haftalarda daha da fazla olabiliyor tabi kişiden kişiye değişir o ayri beneğin baskisindan dolayi ve hormonlarin tavan yapmasindan dolayi oluyor demisti doktorum