Kızlar banada nasip oldu buralara yazmak öncelikle her ne şekilde doğum yaparsanız yapın bebeğinizi kucağınıza aldığınız anda sanki unutuyorsunuz herşeyi🥹
Doğum yapmadan önce hep okurdum yazanların doğum hikayelerini insanı motive ediyor gibi oluyor çünkü 🙂
Kızlar benim doğumum gece adet sancısı gibi bi sancı vurdu uyandığımda kanamam olduğunu farkettim ve hemen hastaneye gittik tam 40+0 dık tabi direk muayene edip açıklığa baktılar ama ne sancım var ne suyum geldi hiç bişey yoktu.
Direk yatışım yapıldı ve kanamam çoğalmıstı doğum başlangıç kanaması olduğu söylendi sabah 5.30 da yatışım yapıldı öğlen 2 ye kadar sürekli nst de kaldım açıklık varmı yok mu diye sürekli kontrole geldiler sancılarım vardı ama açılmam hala 2 cm di🥺 Ve maalesef bende suni sancı almak zorunda kaldım 2 den 6 ya kadar suni aldım dozu yükselttikçe sancı şiddetim çok fazla oldu artık beni sezeryana alın diye bağırdığımı hatırlıyorum sonrasında doktor kontrole geldi suniyi kestiler kendi sancımla 2 saat daha çektim açılmam 10 cm oldu ve 20 dk içinde doğumum gerçekleşti 🙂Evet toplamda 15 saat yattım ve sancı çektim ama kızım doğdugu saniyede bütün sancılarım anında kesildi yani kızlar hiç korkmayın bir şekilde doğuyor ve doğduktan sonra hiç sancı çekmemişsiniz gibi oluyor çok çoook güzel bir duygu evet zordu ama her güzel şeyin bir zorluğu oluyor elbette 🥹 Olumsuz şeyler düşünüp kendinizi yıpratmayın hepiniz sağlıkla alın bebişlerinizi kucağınıza ve sancı esnasında bolca (sümmessebile yesserahu) dedim sizede faydası olsun yazayımda ❤️