Semanurguney Haftadayım doktorum rahim ağızı uzunluğunun biraz fazla uzun olduğunu söyledi sizin kaç mm bilenler yanıtlarlarsa sevinirim ?
teacher-mom21 Semanurguney çok şanslısınız uzun olması iyi kısa ve kisalmasin diye neler yapıyoruz 🥺 sıkmayın canınızı
Sabina13 Semanurguney 34de 29du …36da gittim yine ayni cikti…dinlendim sadece…suan 36+4uz…37e kadar sabretse iyi olur….
Bimiyendis Nesslis en son ölçüldüğümde 35+1 dik, şimdi 35+5 olduk bakalım sabah tekrar doktora gideceğiz, erken doğum riski var. Açılma yoktu 36 yı görene kadar progestan ve nidicard kullanacağız
Nesslis Bimiyendis görürsün inş canım enazından yaşam sınırını çoktan atlatmışsın kaç mm demişti sana benim 32 26 mm dedi